کوکتل دور چشم ام سی سی ام | MCCM | out countor
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : شنبه 10 تير 1402
نظرات

توضیحات کاربردی این محصول :

گاهی افراد دچار بیماری‌های پوستی می‌شودع. این بیماری های پوستی عبارتند از جای زخم، شلی پوست، چین و چروک، لکه ها، تغییر رنگ پوست و سلولیت که هر کدام از آنها به یک درمان تخصصی نیاز دارند. امروزه علم پزشکی بر روی زیبایی بسیار متمرکز است و کاربردهای متنوعی به کار برده تا بتواند علائم پیری و همچنین ایجاد چین و چروک ها را به حداقل برساند. در این بازه برخی از بیماری‌ها با جراحی و برخی بدون جراحی قابل بهبود هستند؛ اما در این میان با پیشرفت علم بسیاری از بیماری هایی که تا قبل از پیشرفت به جراحی نیاز داشتند با روش های غیر تهاجمی و بدون  نیاز به جراحی بهبود می یابند. حتی دوره نقاهتی به وجود نمی آوردند. ما در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از راهکارهای جلوگیری از علائم پیری مانند کوکتل دور چشم ام سی سی ام out countor از سری کوکتل مزوتراپی   آن صحبت کنیم.

 

یکی از مشکلات رایج پوستی که بر روی زیبایی تاثیر گذار است، داشتن پوست غیر یکنواخت است. در این مشکل به دلیل از بین رفتن رنگدانه لکه ایجاد می شود. قسمت هایی از پوست دچار تغییر رنگ خواهند شد؛ در نتیجه درخشندگی و شفافیت خود را از دست خواهند داد. عوامل موثری در ایجاد چنین مشکلاتی وجود دارند. از جمله این عوامل می توان به اشعه مضر خورشید، تغییرات هورمونی، شرایط زیست محیطی، ارث و ژنتیک اشاره کرد.

معرفی کوکتل دور چشم ام سی سی ام out countor

کوکتل دور چشم ام سی سی ام out countor یک درمان نهایی برای از بین بردن پف، سیاهی، خشکی و چین و چروک دور چشم است. دارای ترکیبات فعال خاص می باشد و هیچگونه مواد نگهدارنده و شیمیایی درون آن به کار نرفته است. این محصول برای ناحیه حساس دور چشم مناسب است. هرگونه هاله، تیرگی، چروک، شلی، خشکی و پف زیر چشم را از بین خواهد برد. برای تهیه این کوکتل بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا آنها را با بالاترین کیفیت خریداری نمایید. 

ترکیبات موجود در کوکتل دور چشم

اگر بخواهیم در مورد ترکیبات کوکتل دور چشم ام سی سی ام out countor صحبت کنیم باید بگوییم که در ترکیبات آن از گلوتاتیون، ویتامین c و pyrovic acid استفاده شده است. ترکیب ضد اکسیدان قوی است و برای داشتن پوستی براق، شاداب، صاف و یکدست به شما کمک خواهد کرد. همچنین بیماری هایی که منشا آنها ملانین است را از بین می‌برد و پوستی روشن را به شما هدیه می دهد. این کوکتل برای بیماری‌هایی از جمله هایپرپیگمیتشن، لکه های پوستی و جلوگیری از عوامل پیری کمک می کند و باعث میشود شما پوست شفاف، درخشنده و یکنواخت داشته باشید. 

طرز استفاده

اگر این کوکتل را تهیه کرده اید دذ این قسمت می خواهیم در مورد چگونگی استفاده از آن صحبت کنیم. ابتدا محصول را در محل تحت درمان مورد نظر خود بریزید و به صورت دورانی آن را ماساژ دهید. می توانید آن را به کرم و ماسک خود اضافه کنید و با سایر روش‌های مزوتراپی مانند سونوگرافی، الکتروتراپی و دیگر درمان ها استفاده کنید. سفید کننده پوست است. یک ترکیب قدرتمند از آربوتین، اسید سیتریک، اسید لاکتیک، اسید کوجیک و اسید سالیسیلیک است که مناطقی که رنگدانه ها آسیب دیده اند را درمان خواهند کرد و لکه های ناشی از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و بارداری را از بین خواهد برد. این محصول برای از بین بردن انواع آکنه نیز توصیه می‌شود.

مزایای استفاده

یکی از مهمترین مزایایی که کوکتل ها نسبت به جراحی دارند این است که یک روش مطمئن برای افزایش زیبایی چشم محسوب می‌شود. در این کار جای زخم باقی نمی ماند. هیچگونه عوارض جانبی شما را تهدید نخواهد کرد و می‌توانید بدون هیچ نگرانی مواد مغذی مورد نیاز برای پوست خود را تامین کنید. با استفاده از کوکتل دور چشم ام سی سی ام out countor می توانید نقایص موجود در پوست خود را بهبود ببخشید و از داشتن پوستی جوان، شاداب و لذت ببرید.

هر گونه بیماری مانند لکه های تیره و ملاسما را برطرف کنید. به تنظیم شدن آنتی اکسیدان نیز کمک می‌کند و سنتز ملانین در پوست را مهار خواهد کرد؛ در نتیجه از پیری جلوگیری می کند. کلاژن سازی را در پوست افزایش می دهد. این محصول را به صورت دایره ای باید ماساژ دهید. همچنین می توانید از مزونیدلینگ با عمق کم نیز برای اثر بخشی بهتر آن استفاده نمایید.

بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم شامل مواد فعال، آمینو اسید، چندین ویتامین و سیلیسیوم ارگانیک است که عملکرد های بسیار مناسبی دارند. عوامل پیری به مختلف داخلی و خارجی بستگی دارد. اگر سیگار می‌کشید، رژیم غذایی نامناسبی دارید، در برابر استرس قرار دارید در معرض پیری قرار می‌گیرید اما با استفاده از این کوکتل می توانید این مشکلات را برطرف نمایید.

کوکتل دور چشم ام سی سی ام برای چه کسانی مناسب نیست؟

کوکتل دور چشم ام سی سی ام out countor تنها برای استعمال خارجی مناسب است. در نواحی زخم شده یا آسیب دیده پوست از آن استفاده نکنید. در صورت استفاده اگر متوجه شدید که نسبت به آن حساسیت دارید دیگر آن را استفاده نکنید و از پزشک خود مشورت بخواهید. از ورود این کوکتل به درون چشم خودداری کنید. کودکان زیر شش ماه بهتر است استفاده نکنند اما در صورت نیاز می توانید از پزشک سوال بفرمایید.

کاربرد

کاربرد کوکتل دور چشم ام سی سی ام out countor این است که برای از بین بردن چین و چروک، افتادگی ها، دایره های سیاهی که دور چشم ایجاد می‌شوند و پف دور چشم مناسب است. از روش مزوتراپی نیز میتوانید استفاده کنید تا ویتامین ها، هورمون ها و آنزیم های موجود را به پوست برسانید و می توانید پوستی سفت و محکم داشته باشید. مزوتراپی تیرگی دور چشم را به شدت کاهش میدهد و برخی از ساختار ها را در در اطراف چشم به وجود می‌آورد که اندازه کیسه های چربی را کاهش خواهند داد. برای خرید انواع کوکتل ها به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید تا هیچگونه عوارضی شما را به دردسر نیندازد.



تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: آرایش چشم , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود